MASZYNY ROLNICZE

Ciągnik C-380 z silnikiem Kohler


POLSKA MARKA ROŚNIE W SIŁĘ #POLSKAMOC


Ursus C-380 najlepiej sprzedający się ciągnik w kraju zyskał nowe serce. Pod maską znalazł się silnik Kohler KDI 2504TCR/22A, dzięki czemu traktor uzyskał lepsze parametry eksploatacyjne, a obniżenie maski zaskutkowało poprawą widoczności. Oficjalna premiera produktu miała miejsce podczas targów AGROTECH 2018.


Dzięki nawiązanej współpracy z firmą Kohler, światowym potentatem silników, dobrze znany i niezwykle popularny wśród polskich rolników ciągnik C-380 stanie się jeszcze bardziej wydajny i pomocny przy zarządzaniu gospodarstwem. Maszyna została wyposażona w 4-cylindrowy silnik firmy KOHLER o mocy 54.5kW z turbodoładowaniem. W porównaniu do innych, dostępnych na rynku jednostek napędowych, KDI 2504TCR/22A posiada wyższy maksymalny moment obrotowy 300 Nm dostępny przy szerokim zakresie obrotów silnika w przedziale 1400 – 1750 obr/min Charakteryzuje się także najmniejszym zużyciem paliwa w klasie silników 75- konnych. Dodatkowym udogodnieniem jest brak świec żarowych, których wymiana wiąże się dodatkowymi kosztami. Zastąpiono je specjalnym systemem podgrzewania powietrza w kolektorze dolotowym. Dzięki przejrzystej konstrukcji silnika serwisowanie maszyny będzie prostsze i tańsze. Nowa wersja C-380 nie wymaga tak częstych przeglądów technicznych, a wymiana oleju następuje co 500 mth.
Silnik Kohlera posiada również najkorzystniejsze rozwiązanie oczyszczania spalin z punktu widzenia klienta i serwisu ze względu na brak filtra DPF, co zmniejsza ryzyko zapychania się filtra i związanych z tym kosztów wymiany bądź regeneracji. Filtr DPF został zastąpiony katalizatorem. Nowy silnik pozwolił na znaczne obniżenie maski, co zapewni operatorowi ciągnika widoczność, jakiej nie gwarantuje żaden inny produkt na rynku.


C-380 nie stracił swoich dotychczasowych zalet. Ciągnik posiada w pełni synchronizowaną skrzynię z rewersem 12x12, a także układ przeniesienia napędu CARRARO, cztery złącza hydrauliki tylnej i tylny TUZ, którego udźwig wynosi 2650 kg. Komfort prac zapewnia czterosłupkowa, przestronna kabina i nowoczesna, ergonomiczna maska.
Bardziej szczegółowe informacje techniczne o nowej odsłonie C-380 dostępne są na stronie producenta pod adresem: https://www.ursus.com/produkt/ursus-c-380-kohler#tech-data .


 

Informacje o spółce:
Ursus S.A. to największy polski producent ciągników i maszyn rolniczych oraz lider segmentu elektromobilności z marką o ponad 120-letniej tradycji mechanizacji polskiego rolnictwa. Spółka oferuje szeroką gamę pojazdów, maszyn i urządzeń wytwarzanych dla potrzeb rolnictwa w kraju i na świecie. Produkty Ursusa odpowiadają oczekiwaniom i potrzebom wszystkich pokoleń rolników, łącząc tradycję polskiej motoryzacji z nowoczesnością i światową jakością. Równolegle spółka z sukcesem rozwija segment transportu miejskiego oferując ok. 10 modeli autobusów i trolejbusów miejskich, w tym autobusy elektryczne i hybrydowe. W 2016 spółka wygrała dwa przetargi na dostarczenie środków transportu miejskiego do Torunia i Warszawy. W 2017 roku spółka Ursus Bus zebrała zamówienia na 100 pojazdów (85 autobusów i 15 trolejbusów) dla sześciu różnych miast: Szczecinka, Katowic, Zielonej Góry, Lublina, Środy Śląskiej i Łomianek.


Spółka posiada obecnie trzy zakłady produkcyjne: w Dobrym Mieście, w Opalenicy i największy w Lublinie, gdzie zatrudnia łącznie około 800 osób. Ursus produkuje rocznie ok. 1,5 tysiąca ciągników i kilka tysięcy maszyn rolniczych sprzedawanych w Polsce i na świecie.


Grupa należy do kluczowych inwestorów regionu lubelskiego, gdzie rozwija swoje zaplecze produkcyjne i laboratorium badawczo-rozwojowe. Ursus R&D współpracuje z inżynierami z Politechniki Lubelskiej oraz z Wojskową Akademią Techniczną w Warszawie przy opracowywaniu nowatorskich rozwiązań technologicznych. Zarząd chce wykorzystać ponad 120-letnią tradycję marki oraz potencjał polskich inżynierów i konstruktorów do stworzenia w Lublinie nowoczesnego centrum badawczo-produkcyjnego.


Produkty Ursusa docierają do tysięcy klientów w kraju i na świecie, w tym do Niemiec, Czech, Belgii, Holandii czy Pakistanu. Z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych obecnie w Polsce, prawie połowa, tj. ok. 700 tys. to ciągniki marki Ursus. W ostatnich latach Ursus należy również do czołówki polskich eksporterów do Afryki. W 2013 r. – w ramach umowy pomiędzy rządem polskim a etiopskim – Grupa zawarła umowę ze spółką METEC (Etiopia) na dostawę 3 tysięcy ciągników, wyposażenie centrów serwisowych, dostawę części zamiennych do ciągników oraz szkolenia. 26 sierpnia 2015 r. Ursus podpisał kolejny kontrakt na dostawę ciągników, przyczep i części zamiennych do transportu trzciny cukrowej z firmą Ethiopian Sugar Corporation (ESC). Umowę na łączną kwotę 30,7 mln USD powiększono zamówienie dodatkowych 27 ciągników i 54 przyczep o łącznej wartości 5 mln USD. Zlecenie zostało zrealizowane do końca III kw. 2016 r. Umowa z ESC to już drugi afrykański kontrakt dla Ursusa, efekt wygranego przetargu, w którym oferta techniczna i finansowa Ursusa uzyskała najwyższą ocenę. Z kolei w październiku 2015 r. Ursus zawarł kontrakt w Tanzanii na dostawę 2400 ciągników, oprzyrządowania i części zamiennych, a także wyposażenie hali montażowej i serwisu na kwotę 55 mln USD. Pierwsze wysyłki w ramach kontraktu zostały zrealizowane w III kw. 2016 r. Zeszły rok to kontynuacja działalności eksportowej na kontynencie afrykańskim – w marcu Ursus podpisał z firmą Industrial Development Corporation (IDC) umowę na dostawę 2694 ciągników i 2509 maszyn rolniczych wraz z oprzyrządowaniem i częściami zamiennymi. Kontrakt zakłada również uruchomienie montowni oraz stworzenie 10 centrów serwisowych na terenie Zambii. Łączna wartość umowy wynosi 100 mln USD. To największy dotychczas afrykański kontrakt spółki Ursus.

 

© Copyright Serwis dobre-maszyny-rolnicze.pl - dobre-maszyny-rolnicze.pl. | All Rights Reserved.
Serwis dobre-maszyny-rolnicze.pl nie odpowiada za informacje zamieszczone w serwisie.
Zamieszczone na stronach serwisu informacje o towarach i usługach nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 w związku z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego.